Pages

Tuesday, March 22, 2011

Spammer!

Hari ni gatal tangan nak klik Spam folder dekat yahoomail..
skali ternampak benda alah kat bawah ni...
Sebelom ni pun dah pernah dapat email ni.. tp ignore je... 
sebab dah tau spam...
Cuba pikir, cemana saya yang xde akaun maybank ni tiba tiba kena update transaction limit dengan security features? Magik kan??

click gambo untuk imej yang lebih jelas

Brother kat opis penah try test click link die....
Merapu meraban je instructionnye... Masuk ID ngan pasword yang merepek2 pon diorang accept je...
PC saya canggih sket.. haha.. bile click je tros kuar warning ni..
Hamek ko!!!!!! mana datangnye britishdutao.com ni plak??

So kawan2.. Lepas ni dapat je email nak suh korang update ker, verify ke xyah click kat link yang diorang provide... Masuk je terus website bank... kalo ada update diorang da announce kat home tu.. Xde nye nak gi email sorang2.. Apetah lagi saya yang sah sah xpenah ada akaun maybank ni kan.....

2 comments:

nieja said...

aku bleh sokmo email
spam ni..gapo dio la
pdhal aku lg la acc maybnk
pon takdok

Ct Cytot said...

tu aa..
aku pom mane ade acc maybank..
tibo2 jah kena update security feature...
Ngarut la...