Pages

Tuesday, March 22, 2011

Penang Again!

2nd Day at Penang,

Woke up around  9am..
Lepak sambil berFB, lepas tu pukul 10 baru bersiap untuk keluar...
Gerak dari Desa Siswa Aman Damai dalam pukul 11++ pegi ber "pic-pica"an dulu kat tasik...
Baru pegi brunch kat tesco...
Jalan kaki tengah tengah panas.. Semata2 nak gi makan kat tesco.. Salute la kat korang!!
Hari hari jalan kaki gi kelas tengah hari rembang!! patut aa sume selim melim!



My meal : Nasi putih + Ayam goreng + Soft Tofu + Mineral Water
Lil Sis : Nasi Goreng Ayam Kunyit + Mineral Water
Izan : Nasi Goreng Seafood + Mineral Water

Lepas nek bas rapid penang, pegik Queensbay Mall... Tebaek aa tour guide... cakap je nak gi mana..
Expert tunjukkan... Malangnye 2 hari je kat sana.. So bleh pegi yang dekat dekat USM je...
Teman lil carik handbag, jumpa kaler biru,tali x ble detach..  "will consider"
jumpa coklat... mak!!! harga mahalnye... jumpa hijau... tapi sebab tuan punya badan x suka, so x jadi beli jugak, Akhirnya kami pusing satu mall sampai kaki rase lenguh..
Macam biasa la, da penat jalan, kami makan lagi...



Lil Sis : Bolognese Sphagetti + Choc Ice Blended

Me : Quarter Meal + Plain Water

Izan : Quarter Meal + Plain Water

Burrpppp!!!!!! alhamdulillah...
Lepas makan terus rushing ke stesen bas...

Bye bye Penang!

Oh! one more thing!! my wishlist update :

Since i phone is VERY VERY DE expensive...

this phone will do 4 me



















4 comments:

sitikus said...

Entry ini xckup lcmplte coz pic me n my ice blnded xdak...ngeh3

Ct Cytot said...

nak ice blended gop?

nieja said...

eh comel nyo
samsung model mano
ni yang?? how much

Ct Cytot said...

galaxy ace..
guna android froyo 2.2
apps die pon ok..
cume xde keypad, fully touch
harga publish dlm paper 999..
tp kalo kat market mesti murah lg..
hr tu survey2 dlam 900....