Pages

Monday, February 21, 2011

Tagging!


Lepas acara meng'skodeng' blog sha... jumpe tag ni...

Pertama: letak gambar


ini gambo ms jd kamerawomeng xde toliah kt wedding kazen

Kedua: jawab soalan berikut

S: Apakah status anda?
J: single mingle!! but not ebelebel at oll

S: Ceritakan diri anda?
J: saya sorang yg nampak garang.. tp baik... nampak sombong tp peramah...
saya suke merajuk {agak gedik kan} haha.. tp saya x mengada2...

S: Ceritakan tentang blog anda?
J: blog saya : update stahun sekali... ape nak citer???

S: Apa pendapat anda tentang blog?
J: blog saya... ske ati saya la... nak cite apepom

S: Nasihat kepada kawan-kawan yang baru nak buat blog?
J: tayah wat la kalo nak update stahun skali cam saya... sian pokcik google

S: Nyatakan keunikan blog anda?
J: stiap entry adalah limited edition.. almaklomle.. stahun skali je update

S: Sampai bila nak tulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
J: sampai saya berjaya update blog on daily basis { doakan kejayaanku sahabat2ku sekelian}


Tag 5 orang yang anda kenal


daaaaaaaaa!!!!!!!!!!

6 comments:

nieja said...

moral of the tag?
rajin2 kan la mengupdate blog
hahahahha

PortJoe said...

kesiannyo....selamat mengupdate blog anda....

Ct Cytot said...

nieja : mung je blogger hyperactive...
aku blogger pasif....

port joe : x berapa nak selama lagi ni...

nieja said...

hyper dok mano jjugok hehe

:: LaRa MaYa :: said...

ni tag zaman bila r kat page cik sha...tak perasan...bz...tak sempat nak blogwalking...

Ct Cytot said...

Xde la lame sangat...
minggu lepas je...