Pages

Saturday, February 26, 2011

Main masak2...

today task - masak nasi ayyam untuk mommy to be..
malam tadi da shopping semua bahan ngan mommy and daddy R kecuali timun

harini,pkul 11 die fetch dari perdana, singgah opis jap amik bill astro bill ngan TNB bill.. 
semalam lupa nak baya, so kena la pi amik jap...
pastu pegi beli timun batang sebab malam td da abes mase shopping kat giant...
Beli kat bazaar TTDI, then tros gi umah wawa..
pkul 1 lebih baru nak start masak.... so lambat la siapnye... 3 ++ baru siap and

tarraaaaaaa...........

 look delicous rite?? in fact superb { angkat bakul lak :-P}
nampak x bawang goreng yang gelap cket tu...
ni bieha pnye pasal la... distracting me.. :-p
hot selling stuff!! petang kena kua shopping tomato lagi sebab papa R blom merasa

The Chicken Rice





Nampak macam hangit kan???
X rase diam2 je... OK

I love diz!!

To mommy R, any menu to try in future??? Cubaan kita yang ni dah  berjaya...
kita cuba jaya menu lain in future ye! tp lepas abes pantang la ye...
kalo x mommy R tengok je la kitorang makan













3 comments:

nieja said...

mu siap google resipi ko yang? bakpo x sms jah mntak resipi..
aku tgk pon aku tliur hahhaa

Ct Cytot said...

bkan aku google...
mak buyung tu...
aku rajin tolong akak aku wat...
tp x rajin wat sniri..
td tu cube jaya aa...
nasib baik jadi..
kalo x wat malu jah...

Anonymous said...

awal yang baik