Pages

Saturday, May 14, 2011

BFF Wedding

30th April
Shah Alam ~ KT~ Ajil

Dari Shah Alam bertolak pukul 9.00 pagi dan sampai KT dah pukul 5.30++.. Nora dan Fyda dah sampai dulu dan diorang tengah shopping tudung Fyda.. Lepas tu pegi shopping barang dapur, chocolate ngan bunga hiasan... Kesian cik Fyda.. Tinggal bape jam je lagi.. tapi masih ter kejar kejar ke sana sini... 
Sampai umah Nora kat Ajil pon dah 10++pm.. mandi dan siap2.. Pastu makan.. baru gerak ke rumah Fyda.. Disebabkan saya tak terrer bab hias menghias ni, saya tolong cket je la.. Sorry ye cik Fyda....

1st May,
Ajil ~ KT~ Shah Alam

The day.. 10.00am Fyda dah bertukar status.. Dari cik kepada Puan..
Tahniah sayang!! Cepat cepat dapat baby ye.. Kami nak anak sedara ni... Rupa-rupanya banyak jugak benda nak buat time nikah ye... tengok Fyda lari kesana sini, garu kepala, cekak pinggang dan segala bagai mimik muka... rasa seram la plak.. tapi in the end semuanya berjalan lancar...
Malam dah kena bertolak balik ke Shah Alam, bas Sani Express pukul 10.30, keluar dari Ajil pukul 8.00 so sampai KT pon awal lagi.. Lepak dulu kat McD.. Dan saya accidently terbeli large Mcvalue.. dapat ler gelas coke charcoal.. Da ada satu ni mesti kena kumpul  sampai abes kan kan? 
Saya sampai Shah Alama pukul 5.30...  Macih Cik Nora sebab temankan saya kat McD... Macih Incik BF fetch saya pagi pagi kat stesen bas..

Congratz my dear

the next ... sape ye?
 2nd May !!
Yayy!! cuti lagi... Masa untuk rest lepas travel jauh... Yeayy!!~ Roomate baru dah masuk... Welcome cik Farhana Sabli.. Please make urself at home...

2 comments:

nieja said...

aik saing mu duk situ
ko plok? dio kijo mano?

Ct Cytot said...

memang dia asal sana la.. kijo kemaman...
dua dua pon asal ajil...