Pages

Wednesday, April 6, 2011

My April

1st April :

Thanks to my dear colleagues for their treat one day before my B day...
Thanks to on9 friend, mostly FB .. wishing me Happy Birthday..
Thanks to friend Wishing me Happy Birthday via SMS....
Thanks to my dear... Teman saya makan kat SR .. walaupon tomyam noodle nye dah kembang dan muak .. 
i loikkkee... Sebab sy dapat makan ngan awak! hiiiii...
Mine : Choc Indulgence 

His : Mango Delight
His : Mozzarela Baked Fish
Mine : Tom Yum Noodle
 2nd April :

Bangun pon da sangat lambat, tros sms incik BF,, ajak die pegi batu caves.. jumpe my shayang.. Fetch die kat umah, pegi ke Jusco Wangsa Maju, shopping cket cket untuk die.. Then saya ternampak purse yang super cute!!!!!! i like i like... ada offer 50%.... Konpem.. angkut...

Cik cytot : Dik.. nak ni.. kena buat receipt eh?
Promoter : Ye kak, kejap ye...
Cik cytot : Chup chup.. 50% kan???
Promoter : eh takla.. 50% tu handbag je kak.. ini xde promotion, harga asal RM 99.90...
Cik cytot : Xpe la.. x jadi..

Dalam ati : wadehel, purse jek dah 100??? nape ko gi letak 50% kat sini kalo dah tau ni xdek less?? bikin aku keciwa!
Tros blah... Lepak kat kedai Thai ngan incik BF, abang, kaklong,kakak and khairina.. Time balek ade babak cite hindustan.. Khairina x puas bermanja.. Hehe.. Ujan mencurah curah ke ladang gandum... Nasib baik mak sedaranya tak ujan sekali.. Balik umah layan Naughty kiss sampai 5 pagi..

3rd April :

Pkul 8.30 akak terchenta da call, OMG!!!!!!!!!!! saya lupa kita ada date.. sorry you!
tros lompat, mandi, siap siap and dia da sampai.. tros gerak ke Tasik Shah Alam..
Jumpe cik Mah, pastu sama sama pegi bekfast kat PKNS.. Lepak kat tasik sambil terkuap kuap...
ngantuk ler.. tdo bape jam je... sampai pkol 1 lebih, baru ada plan... Kononnye nak men boling kat PAS..
Nervous la plak.. Tak pernah main tau.. jangan gelak.. siyes ni.. X PENAH MAIN...
sampai sampai je dah full.. Hadoi....
Dalam ati : Fuhh lega.. kalo x kena bahan nanti.. x reti main + jakun 
So kami pegi makan kat Ani Sup Utara, merawat ke"frust"an sebab x dapat try bowling..
Lepas makan incik BF sudah sampai, lepas draw duet pegi temankan die pasang tinted kat kete...
Oh no!!! Saya sangat mengantuk!! Rasa macam nak tdo je kat workshop tu..
Siap pegi beli roti inti kelapa pastu picnic kat tepi workshop lagi...
Huh! Kata setengah jam je.. Tp sejam lebih gak baru siap... Erk Incik BF kate nak gi IKEA!!
Nak nak nak!! tp saya nak tdo jap ye.. Dah sampai kejut tao..

Hehe ni lawak yang IKEA buat..

eh!! Harga member lagi mahal??
hek hek hek...

4th April :
Hari Isnin, hari malas sedunia... Tapi demi sesuap nasi.. kkena la rajinkan diri..
Lunch time, da blurr nak makan ape.. so turun RTE, tapau nasi goreng,  huhu.. skali nasi goreng pagi tadi...
da x elok... Lapo!!!!!!!

5th April :
Takmo makan kat RTE lg... hukhuk.. so beli sushi je.. sekali sushi hari ni pon dah basi. wadehellll!!!!! kenapa musti aku yang kene bab bab basi ni??

6th April : today
Saya bekfast nasi dagang + ikan tongkol... Mabeles!! Da kenyang , tayah lunch...Pukul 3++ pegi bank in cheque sambil mengulor... Tibe tibe ter"spot" purse yang boleh tahan cantiknye... RM 45.00
Cun kan. kan?

X penah dengar pom brand ni

materialnya... Zoom cket 
grrrrrrrrrrr  VAVIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!
 Stupid dem dem!! Knape tak perasan sebelom beli tadi....
Minggu yang penuh tragis... Esok nak mandi bunga!
Ok bai....





7 comments:

Ct Cytot said...

Saya kena samak tangan saya hari ni.. sebab saya dah belek2 purse tu utk beberapa minit :-p

nieja said...

purse tu ado tali keyy?
ke dok? sbb aku tgk mc dik
ado bli aritu..

Ct Cytot said...

ada hok bertali, ada hok jenis clutch..
nak tau try aa tgok belah dalam tu.. kalu ada 3 dot macam dlm gamba tu ye aa...

nieja said...

aku x paham last pic..

Ct Cytot said...

kalo pig skin pattern die gitu aaa..
ade 3dot.. sebab liang roma die gitu.. cube search how to identify pig skin kat google.. same sejibik la mcam hok die describe..

nieja said...

ohh..
aku xprsan 3 dot tu
hahahhahah.. ho mmg la..
aku rjin kna gni dlu..siap
try kasut tu.. nok bli la
konon..skaliiiiiiiiiiiii..
nateee la haha

Ct Cytot said...

masalahnye die dok kate bukan pig skin... ciss.. nak kaver lagi tu.. aku report doh ke management... Loni tgok xdpo dah situ... bkan x bg jual.. label la.. sensitif la skit.. ramai kan muslim dok beli situ.. gi pegang2 belek2...