Pages

Monday, January 5, 2009

Less talk work more ...... understand??

Jan 6th, 2009 - masuk keje da kol 10.30...... superb bizi sampai x sempat nak lunch... last2 balek keje pi makan kat alissara wit hana n incik azim, oder tomyam campur, siakap 3 rasa, kailan ikan masin and telur dadar...... 2 air bali suam 1 limau suam....... licin..... sebab sume x sempat nak lunch ......


Jan 5th, 2009 - bangun awal cket, basuh baju, siap2 makan then pi keje............ tapi ade satu magkuk tu dok potpet2 satu arii suntuk.... so me pasang headphone kat tinge wit max volume n cont. wat keje hahaha........ Cik hana baru start praktikal.... bia la die kenal2 dlu alam keje ni.... nnt br bagi task kat die....... b4 balik sempat posing2 ngan die, u no wat? rasmi kasut + baju baru...... hihi...... then pegi jusco shop till drop........... beli sumthin tuk skunk......




Jan 4th, 2009 - pegi cari bilik lagik kat seksyen 13, pangsapuri perdana yang mane merupakan tempat penginapan cik nieja, tapi sume bilik yg nak disewakan tu da ade penghuni, means kene share............ warrgghhhhhhhhhh........ tension !!!!!! pi jenguk cik nieja yg baru bangun..... lucky pintu umah die ade clue...... then last2 amek sume phone no yg ditampal kat mane22 pintu hahaha........... later call em' back. After that tros pegi kajang lagik........ hehehe.... watpe? x seswai cite sini.... balik kajang pi tesco shopping barang dapur...... then jumpe kasut chantek,murah lak tu......... ape lagi tapau aaa..........

Jan 3rd,2009 - bangun - siap2 - keje - lunch - keje - pi toilet - keje - balik - tgk tv - zzzzzzzzzz......

Jan 2nd,2009 - bangun - siap2 - keje - lunch - keje - pi toilet - keje - balik - tgk tv - zzzzzzzzzz......

Jan 1st 2009 - New Year, azam baru............ keje lame......... haizzzzz........ boring dah ni.....

7 comments:

RoseHana said...

yeyeah..aku tao nape xseswai cite kt sini.ngeh3..gang!
yewla cik esah.uhuh.mengenal duna bercakap.tp aku rase skg aku xbape cekapla mlayan customer.tp sbb aku xknl sgt brg2 kot.xpe2.my challge.

hri ini mmg bz kan3.huah.tgok kt opis ag bz. nseb aku line up customer je dulu.ehe.
esah.gn tgl daku.huah.

nieja said...

haha..
sngat bagus umah
aku ade clue.. ehe
snng sket org nk mari..

bli bju2 utk skunk je..?
ni jeles ni

Ct Cytot said...

nak jugok ke?
hahaha

nieja said...

mesti la
haha

wei ghane umoh ni?

Ct Cytot said...

tu la...
aku try tepon nombor2 hok aku ambik tu, tp sumo nak tambah ahli dlm bilik jah....
buke nok sewa bilik.....

nieja said...

uk aloh..
susoh la gtu.
gni la aku try la cr mano2 lg
mu nok hrga dlm brapo?

Ct Cytot said...

harge dale 200 la....
kalo lg murah lg bagus
haha