Pages

Tuesday, November 18, 2008

Canon Free World...............

kawan2....
ingat x aku cite kat korang yg aku dapat free accomodation utk 8 ari worldwide pny....
yang canon bagi aku voucher tuh...
sampai skarang pon aku x dapat pape info lagi dari wakil canon tu.... tup tup semalam datang satu printer mp610 photo printer kat ofis aku.... tulis kat situ " being compensation for free world canon"
uwaaaaaaaaaaaaaa.......................... makne nye voucher tu da x valid n aku da xble berangan nak cuti2 oversea lagik................... aaaaaaaaaaaaaaaa .......... bongek.......... voucher tu tuk 4 orang 8 hari tujuh malam................... die ganti ngan printer mp610 yg rega 900++ jek? x aci tol....... bagi la slr camera ke...... 1000D pon xpe.............. baru ok..... hehehe.... demand lak

No comments: